کاظمی در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران:مجلس به افراد ناکارآمد و دنیادوست برای کابینه دوازدهم رأی اعتم
نوشته شده توسط : اسکندر

وی افزود: حداقل کار ما ایجاد حکومت اسلامی بوده و در مرحله دوم باید هندسه کلی نظام اسلامی سرکار باشد که در این مورد نیز تا حدی موفق بودیم و باید بدانیم حفظ این نظام آنقدر مهم است که به نظر من نماز در پرتو این حکومت پذیرفته است و لاغیر؛ اما چرا با اعتقاد عمیق به حفظ نظام، سرعت ما در این مرحله کم بوده است؟ 

کاظمی گفت: مرحله بعدی ایجاد دولت اسلامی است که منظور از دولت تمام قوا هستند، همه مسئولان باید فکر و ذهن اسلامی داشته باشند، دولتمردان ما باید از بن دندان معتقد به اسلام ناب محمدی (ص) باشند، اما اسلام ناب در تقابل رو در رو با اسلام آمریکایی است و اسلام آمریکایی دو شاخه دارد، یکی اسلام متحجر و دیگری اسلام سکولار است.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: باید افرادی سر کار باشند که از اسلام آمریکایی دوری گزینند و جهاد کبیر باید سرلوحه دولتمردان باشد، وصیت‌نامه امام خمینی(ره) باید نصب‌العین مسئولان شود و اکنون که مردم ایران اعتماد دوباره خود به نظام را نشان دادند و در صحنه انتخابات با شور و شعور و اراده حضور یافتند، باید بدانند رأی مردم بصیر و آگاه تا زمانی پشت دولت است که دولتمردان به هیچ وجه مرعوب آمریکا نباشند. 

وی با بیان اینکه اعتماد به دشمن و وعده‌های دشمنان، دنبال سراب دویدن است، گفت: اگر اعتماد پیدا کردیم که رزق و گردش نظام به دست خداست و به دست آمریکا نیست،‌ آنگاه موفق می‌شویم، دولت باید در برائت از دشمنان صریح باشد.

کاظمی با اشاره به خصوصیات اعضای کابینه دولت جدید، گفت: در کابینه دولت دوازدهم نباید عناصری پیر، ناکارآمد،‌ از نفس افتاده و دنیادوست حضور داشته باشند، از افرادی که وابسته به جناح و گروهی هستند یا از عناصر فتنه 88 و عناصر جاده صاف‌کن اسنادی مانند سند 2030 نباید استفاده شود. 

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: باید مراقب نفوذ افراد یا جریانات دشمن باشیم و مجلس باید در رد یا تأیید کابینه جدید دقت کرده و به افرادی مردمدار، مؤمن، انقلابی، تشنه خدمت و غیر وابسته به آمریکا رأی دهد.

وی اضافه کرد: باید روابطمان بر اساس اسناد بالادستی نظام باشد، امروز بسیاری از مشکلات ناشی از عدم توجه به اسناد بالادستی است در حالی که باید همواره با توجه به مصالح نظام و ملت پیش رویم.

کاظمی عنوان کرد:‌ ما نخواهیم گذاشت قراردادهایی مانند FATF و IPC به دست عده‌ای ساده‌لوح کشور را از پیشرفت و رسیدن به تمدن نوین اسلامی باز دارد و دولت نیز باید از اختلاف‌افکنی و ایجاد دوقطبی‌ها بپرهیزد نه اینکه منتقدان را به عدم وحدت‌گرایی متهم کند، آیا انتظار دارید بگوییم تمام کارها خوب بوده و هیچ انتقادی از مشکلات و ایرادات نداشته باشیم؟ آیا انتظار دارید بگوییم برجام آورد و چیزی نبرد؟ آیا انتظار دارید بی‌توجهی دولت به نیروها مسلح را نادیده بگیریم؟ آیا انتظار دارید گناهان و اشتباهات خویشاوندان مسئولان را نادیده بگیریم؟ آیا انتظار دارید چیزی نگوییم تا با قراردادهایی منفعت ملت را دود کنید؟ سفارش می‌کنیم دولت کمی بیشتر تفکر و تعقل کند و از روی هوا و هوس حزبی گروهی افراد منتقد را به تندرو بودن متهم نکند. 

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: نباید از ظرفیت دانشجویان غافل شوند ما می‌توانیم مشکلات را حل کنیم به شرطی که ریاست جوان‌گرایی در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: روحانی را به یاد خدا، اخلاص در عمل، قدردانی از ملت، اولویت دادن به اقشار مستعضف، متذکر می‌شویم و توصیه می‌کنیم تمام مسئولان حتماً یکبار هم که شده نامه امیرالمؤمنین به مالک اشتر را بخوانند.




:: برچسب‌ها: کاظمی در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران:مجلس به افراد ناکارآمد و دنیادوست برای کابینه دوازدهم رأی اعتماد ندهد/ اجازه نمی‌دهیم قراردادهایی مثل IPC منافع ملت را دود کند ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: